wtorek, 31 maja 2011

Wyróżnienie Photographic Society of America

I tak się stało, iż dnia dzisiejszego jedna z moich fotografii zdobyła tytuł HM - Honorable Mentions w corocznym konkursie Photographic Society of America :) Jest mi tym bardziej miło, iż mój obraz znalazł się wśród wielu przepięknych fotografii z całego świata. Moje zdjęcie, pośród kilkudziesięciu innych zostanie wydrukowane w wydaniu papierowym, w formie katalogu (prawdopodobnie). Poza tym czeka nas wernisaż w Kołobrzegu. Sześć innych moich fotografii zostało zaakceptowanych i weźmie udział w wernisażu i wystawie internetowej.
Jest mi niezmiernie miło a wszystkim pozostałym uczestnikom serdecznie gratuluję !
Dziękuję również Annie Sroce, która tak wspaniale użyczyła mi swojej osobowości i wizerunku na tym zdjęciu oraz ekipie "złodziejewskiej" - Fetyszowi i Złodziejce, bez których nie powstał by ten obraz. Pozdrawiam !



Oto wyróżniona fotografia a poniżej pozostałe zaakceptowane.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz