czwartek, 26 maja 2011

M O S To i Owo

Dzisiaj spod i znad mostu jutro z plaży... 

Tak, złamane zasady, że krecha przez głowę ? No i co z tego - tak ma być, bo to moje, a mnie to nie przeszkadza. Pewien człowiek, bardzo mi duchowo bliski, powiedział kiedyś: "Nie przejmuj się stary, rób swoje, jak mają narzekać to i tak będą, najważniejsze, żeby się mówiło o twojej fotografii". Tego się trzymam i ciągle mam te słowa w głowie. To co widzicie patrząc na moje wizje i obrazy jest wasze. Jakiekolwiek emocje, mam nadzieję, wywołuję swoimi wyobrażeniami rzeczywistości. Najważniejsze dla mnie jest to, żebyście czuli cokolwiek oglądając moje fotografie.  A jak jeszcze ktoś zatrzymuje się lub powraca do mojej fotografii to jestem wniebowzięty wtedy. Najgorsze są takie, przy których nie czuje się nic, bo bez emocji nie ma fotografii... 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz